۵ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۴۱

تکواندو قهرمانی آسیا – تاشکند؛

مغانلو: کار دشواری پیش رو داریم/ هدف اصلی‌مان موفقیت در اینچئون است

مغانلو: کار دشواری پیش رو داریم/ هدف اصلی‌مان موفقیت در اینچئون است

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران اعلام کرد تیم ملی با ترکیبی از جوانی و تجربه در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارد و انتظار از این تیم کسب یک موفقیت ارزشمند است.

بیژن مغانلو که در تاشکند به سر می‌برد، در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی تکواندو ایران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بعد از ورود به تاشکند برنامه‌های تمرینی خود را اجرا کرده و اکنون نفرات تیم با شرایط آب و هوایی آشنا شده و همگی در بهترین شرایط مترصد شروع مسابقات هستند.

وی در ادامه افزود: رقابتهای قهرمانی آسیا امتیاز بالایی در راه کسب سهمیه المپیک دارد و همین موضوع باعث شده تا همه کشورها با بهترین نفرات خود به این مسابقات بیایند. بدون شک کار دشواری پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران همچنین تاکید کرد: از اوایل سالجاری کار آماده‌سازی را آغاز کرده و با پشت سر گذاشتن تمرینات منظم و هدفمند نفرات تیم به آمادگی لازم دست پیدا کردیم. البته با وجود نفرات جوان و با تجربه‌ در ترکیب تیم ملی و همچنین انسجام و همدلی که بین همه نفرات وجود دارد، می‌توان انتظار داشت نتیجه در خور توجه‌ای را در این رقابتها کسب کنیم.

مغانلو که خود دو مدال طلا و برنز آسیا را در کارنامه دارد، در مورد انتقال تجربیات به تکواندوکاران اینگونه واکنش نشان داد: شرایط فعلی تکواندو دنیا با آنچه در زمان حضورم در تیم ملی وجود داشت، تفاوت فراوانی دارد. نحوه کسب امتیاز تغییر کرده، دیگر کره‌جنوبی قدرت اصلی و اول تکواندو جهان و آسیا نیست و خیلی از کشورها پیشرفت کرده‌اند. به هر حال امیدوارم این تیم شرایط خوبی در روز مسابقه داشته باشد و ما با دست پر به تهران بازگردیم.

وی در خصوص قرعه کشی مسابقات هم یادآور شد: ما تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و برای کسب موفقیت به تاشکند آمده‌ایم، به همین دلیل چندان به قرعه کشی توجه نداریم ولی در مجموع می‌توان گفت قرعه متعادلی است. در برخی اوزان قرعه دشوار است و در برخی اوزان دیگر این شرایط نیست.

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در پایان گفت: هدف اصلی‌مان حضور موفق در بازی‌های آسیایی و مسابقات کسب امتیاز برای ورودی المپیک است. این تیم شرایط خوبی دارد و امیدوارم همه کمک کنند تا بتوانیم در مسیر خود با قدرت پیش رفته و نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا تا ساعاتی دیگر در تاشکند آغاز می‌شود.

کد خبر 2299148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha